Guia de compra

Comprar a ILUMINA+ és molt senzill. Segueix els següents passos o si o prefereixes contacte amb nosaltres mitjançant el nostre formulari o enviant un correu electrònic a hola@iluminaplus.es

Com comprem un producte

  1. Escull el producte: suspensió – peu – sobretaula – paret …
    Visualitza el/els producte/s que t' interessen. Mitjançant un clic aconseguiràs ampliar l' imatge i llegir la descripció del producte.
  2. Selecciona la lluminaria afegeix-la a la cistella. A continuació pots escollir seguir comprant o tramitar la comanda.
  3. Si desitges tramitar la comanda tens la opció de fer-ho registrant-te o finalitzar la compra sense registre.
  4. Escull si vols recollir la comanda a la botiga o rebre-la per correu.
  5. Realitza el pagament mitjançant el mètode que t'interessi; targeta de crèdit o dèbit, transferència bancària, PayPal.
  6. Rebràs un correu electrònic confirmant la teva comanda.

Com sol·licitem el Projecte Lumínic Complert

  1. Escull la opció Assessorament i sol·licita el PLC, projecte lumínic complert.
  2. Introdueix les dades que es requereixen i una breu explicació del projecte o espai que vols il·luminar.
  3. Prem enviar i en un màxim de 24 hores ens posarem en contacte amb vostè. (Dies laborables de dilluns a divendres i dissabtes de 9.30 h a 13.30 h

 

Informació general

En quins països es pot comprar Online?
Espanya

En quants idiomes podem navegar?
Espanyol i Català

Els articles publicats a la Web seran els mateixos que rebre?
Si tot i que cal tenir en compte que alguns articles poden tenir variacions en els acabats.

Els preus a la botiga física i a la botiga Online son els mateixos?
Si tot i que poden haver-hi excepcions segons les ofertes de cada punt de venta.

Puc rebre informació periòdica sobre els productes i il·luminació?
Si, pots seguir les nostres xarxes socials o també pots enviar-nos un correu electrònic.

Com recupero la meva clau d'accés si me'n oblido?
Pots recuperar-la o canviar-la seguint les instruccions indicades a l'apartat de clau d'accés.

Com puc saber en quin estat està la meva comanda?
Pots entrar a la teva compte y accedir a "Comandes realitzades".

Puc cancel·lar la meva comanda?
Si, sempre que l'estat de la comanda ho permeti. Podràs comprovar-ho accedint a la teva compte.

Puc eliminar algun article de la meva comanda?
Si, accedint a la teva compra, "Les meves comandes", sempre que l'estat de la comanda ho permeti.

Com puc saber si he realitzat bé la meva comanda?
Un cop realitzada la comanda, rebràs un correu electrònic de confirmació. En cas que no el rebis, posa't en contacte amb nosaltres a ventas@iluminaplus.es

Que faig si rebo un article defectuós?
Tots els productes es revisen abans d'enviar, tot i així en cas de defecte de fàbrica pots posar-te en contacte amb nosaltres enviant un correu electrònic a ventas@iluminaplus.es en un termini màxim de 24h. No s'acceptaran les comandes defectuoses passades les 24h de rebre la comanda.

Que faig de la comanda està equivocada?
En cas d'error de la teva comanda posa't en contacte amb nosaltres en un termini màxim de 24h enviant un correu electrònic a ventas@iluminaplus.es . No s'acceptaran un cop hagin passat 24h de la recepció de la comanda.

És segur comprar a Iluminaplus.es?
Si, pots comprar amb total tranquil·litat i seguretat. Realitzem un gran esforç perquè el procés de compra sigui el mes fiable possible.

Pagaments

Quines formes de pagament puc utilitzar per la meva compra a Ilumina+?
Disposem dels següents medis de pagament; Visa, MasterCard, VisaElectron, PayPal, transferència bancària.

És segur utilitzar la meva targeta de crèdit al web?
Si, el banc verifica l'autenticitat de la targeta i envia un missatge al propietari de la targeta per tal que autoritzi la compra mitjançant un codi.

Puc demanar una factura a nom d'empresa?
Si, aportant led dades fiscals que sol·licitem.

Enviaments

On puc rebre la meva comanda?
La pots rebre a qualsevol direcció de l'estat Espanyol que ens indiquis excepte Ceuta i Melilla, Balears i Canàries. O bé pots recollir-lo a la botiga física.

Quin termini d'entrega pot tenir la meva comanda?
Els terminis d'enviament van en funció de cada producte i fabricant. A les fitxes de productes especifiquem els terminis.

Quines despeses d'enviament haig de pagar?
Si la comanda la reculls a la botiga no hi ha despeses de transport. Si la comanda l'enviem, podràs comprovar les despeses de transport a la comanda segons la província que s'envia.

Puc seguir l'estat de la meva comanda?
Si, mitjançant la teva compte, detalls de comandes.

Quin és el procés d'entrega a domicili?
Rebràs un correu electrònic quan la comanda hagi sortit del magatzem i el tinguem a la botiga.

Com recullo la comanda a la botiga?
Et comunicarem l'arribada dels teus productes mitjançant correu electrònic o SMS. La persona que reculli la comanda haurà de presentar el DNI i el número de comanda

Canvis i devolucions

Com puc tornar la meva comanda?
Tens un termini de 15 dies a partir de rebre la comanda. Hauràs d'omplir el formulari de devolució i enviar-lo per correu electrònic a ventas@iluminaplus.es. No s'acceptaran devolucions passats els 15 dies de la recepció. No s'acceptaran devolucions d'aquells productes que no estiguin amb el seu embalatge original i en el seu estat original.

Quines despeses representa demanar una devolució?
Les devolucions a la botiga no representen despeses. Les devolucions per transport podran tenir unes despeses addicionals que s'informaran en el moment del tràmit de devolució. Alguns productes poden tenir entre un 10% i un 30% de despesa de devolució.

Quan rebre l'import de la devolució?
Un cop aprovada la devolució i el producte s'hagi rebut en perfecte estat i amb el seu embalatge original també en perfecte estat, rebrà un correu electrònic de confirmació i en breu es procedirà a abonar a la seva compte l'import corresponent. S'abonarà de la mateixa manera amb la qual va fer el pagament de la seva comanda.

(Ilumina+ es reserva el dret a rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini indicat, o articles que no es troben en les mateixes condicions en les que van ser rebudes)


Acceptar

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, recollir informació estadística i incloure publicitat. Si continua navegant, accepta la instal·lació i l'ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies